|
|
|
2010 年 1 月 5 日 星期二
唉也話甘快又返學
覺得好放左幾日又要返學甘
點解甘快就放完咖orz
神甘早起身真系超吾慣 眼訓到我丫
返到學校啲人話有9張英文ws但我搵黎搵去都得3張
都吾知啲ws去哂邊\_/
上完倆堂英文堂即刻又上maths
死拉都吾明佢講咩 點考試阿:'(
好悲哀 唯有自行努力睇明佢
仲有va未畫 仲有cs未做完
邊得黎甘多時間做野 好悲哀好悲哀
快d幫我加油吾該哂^_^.
就黎考試拉各位 努力溫書吧 加油
God Bless Me.
2010-01-05 12:23 AM |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 91 | »
|