|
|
|
2010 年 4 月 3 日 星期六
仲有幾日就完既 EASTER 阿 功課又未做書又未溫
神阿 請打救我 
2O1OO329-O331
入 CAMP 去 分組分左 粉紅色 件組衣超樣衰囉 
第一日入到去 玩 GAME 食飯 分房 HEA到吾知幾點 訓覺
結果 第二日好攰 不過第二日好玩好多
玩整竹筏 整完出到海個一刻真系好開心
跟住整羅馬炮架 整好哂射中人/被射中個一刻
甚至最後贏左要比人扔水彈個刻都好開心XD
玩衝上雲霄 比人抬上去既感覺良好!
玩傷殘戈個 做跛人既感覺好差 為有幫過我既人致歉!
大致上我記得做過既野系呢啲拉55
最後 我地粉紅救兵系輸左 不過贏左開心團結友誼 
2O1OO4O1
九點鐘要學單簧管 點知吾記得左 
訓左九點四阿黃先打黎叫我
九點半返到學校 超快-,-
學左半個鐘返到屋企再訓
2O1OO4O2
YAN約左我去打羽毛球 WIF 彭 YPH
BOOK左十點場我十點三到去到
打左三次比阿YAN都吾聽電話 原來佢同YPH開心緊
等到彭彭黎左我地雙打 同彭彭笑KAI左 
我同佢系甘打失波 比人啤 
打到十二點閃水
四點四同瓜出去睇人神魔戰
同pecey jackson好似不過3D堅系正:$
睇完返屋企^___^.
-O4O4應該有個久違的愛人上黎我屋企
2010-04-03 04:39 PM |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 91 | »
|