|
|
|
2010 年 2 月 26 日 星期五
今日家長日吾洗返學haha.
返到去拎 我想講我等左半粒鐘先入到orz
入到去就講講講 考得好差阿 仲衰過上年10名
我死吾信我考吾到100名內囉\口/
我下學期一定一定要考返好佢 最小吾比再跌要升!
請為我加油^_^.
2.28 娜仔生日快樂(k)
2.28 娜仔生日快樂(k)
2.28 娜仔生日快樂(k)
2010-02-26 11:34 PM |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 91 | »
|