|
|
|
2010 年 4 月 18 日 星期日
仲差兩日就完拉formtest:)
中文同中史都系岩岩好pass左
應該開心定吾開心好-_-
希望星期一派到英文同maths份卷拉
加油努力阿邱曉筠 差個小小咋!
由放完假返黎調左位戈日
一開頭都覺得個位幾好
但愈黎愈覺得後邊個個系痴線
郁啲就搵野扑落黎再吾系就吉我又打我
咩事阿您!? 吾發火系我大方囉-_-
前邊柑柑好人  格離鮮茄死人 
不過都系我愛人 
食埋個lunch去溫書 拜拜^_^
2010-04-18 02:06 PM |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 91 | »
|