祝我生日快樂(!)
我又老左拉t_t 生日甘快就到顯得我愈泥愈老o_o! 不過甘難得生日笑下先;阿哈xd` 留多幾個cm比我拉>3<`
P.S.分左班拉/口\ http://www.ktgss.edu.hk/activities/0910activities/0828classlist/index.html 可以上去睇下;好傷心t_t` 瓜瓜阿;我永遠愛您咖/口\