禁日抄書 抄到訓左 今日 起遲左 7點先起身 想唔返學 牙媽唔比 之後出門口 到左學校 仲有10秒就遲到 禁都無遲到 呵呵 之後上到去 之後音樂堂(同中文堂掉左堂_) 之後同ling sms左幾個 之後ctm係門口到望我地 嚇死我(個時我用緊電話_) 上到去 拎返左個電話 dt堂 發生左好多野 發生左d野我都唔信= =
原來 朋友之間 同情女 無分別 都不是一件 簡單的事