今日係第一個小息同嘉瑤去左213室倍佢罰企
因為佢之前簽分好低=-[所以比CTM罰
之後CTM見到我頭髮長......叫我同cyy講...叫我cut 頭髮
(三日叫我cut一次...無野牙)
之後第一個都係倍嘉瑤罰
嘉理係買糖1蚊1粒
我都買...因為我食上癮=.=好慘...
lunch:
食完野
去左holl到cut頭髮同小欣一起
佢話好唔想cut...我就無咩野
之後叫到華華...佢又cut...嘻嘻xd
最後我最尾走
中文:同ling玩同傾計.....
罰抄上堂安靜x100次(哇)
之後仲要叫ling同人換位///老師叫既(唉)
班務:老師叫ling換位
我無得傾計
一定好悶啦
佢都好慘既(好多野無得做)
今日好早放...CTM轉性=.=
放學同小欣一起走...之後佢地話去DT室做HW
我有要去.....跟住嘉美同小殘話要去小欣屋企玩WO...小欣好無奈
之後都無去到...返左學校...同小欣上左DT室做HW佢地
我就幫下手= =''
到鐘囉///DT室關門大吉
我地要走LU...好野=-=
之後一大班人走.......好鬼無奈...行幾步...有買下野食=-=
唉....走曬之後
我同嘉明行路返屋企
我偷拍佢...嘻嘻...掟左....偷拍
我地仲計我地行左幾多路=.=
之後我地唔同路後
就係到無聊SEND SMS= =''好無聊禁SEND
返到屋企...無野LU
打機....食野////傾電話....訓覺
一日就過左LU
|