今日晚上
又出街
我都好來無出過夜街lu
今年先出多左街(我之前好憎出街架)
我同我牙媽攞左$之後
比佢叫左出街
唔比係屋企打機(唉)
之後我去左接ling...佢7點30分先放...(唉)
之後去左食m記
之後周圍走
(佢話CTM見到我地wo)
我之後先知既
之後返到來
就訓左lu