原來友情/// ';[= 都不是一件./;/.;[[簡單的事
kwan14188
暱稱: =-[小君=-['
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唱k
真架
2007-12-10
______誠諾
哇.....
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 4
今日人氣: 21
累積人氣: 417
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 31 日  星期三   晴天


好憎死人CTM 呆滯 分類: 未分類

今日夜晚又出街....

但係我見到我牙媽唔多鐘意..(都唔知咩事)

之後都係要出架啦

我咪好快禁衝左出去(我怕我牙媽突然唔比出)

上到車...

牙媽打來

講左D野比我知WO:

原來係個個叫左死人CTM打左比我牙媽

講我有一出街...見到我同LING

佢見到咪見到囉

係到報串....

仲要講LING D衰野比佢我牙媽知...唉

我牙媽要我9點30分返到屋企(話要同我傾計)....對話完畢

之後到左後

我地無地方去

去左粉嶺中心走(好鬼無聊)

之後我地係到影相...(勁多..D相個樣好鬼好笑)

之後我地好低B禁係到玩......

之後送我返屋企...

到我倍佢搭車

之後返到屋企

牙媽同我傾計

傾到我喊(唔關牙媽事..係我問題)

總之:

CTM係死人頭