今日夜晚又出街....
但係我見到我牙媽唔多鐘意..(都唔知咩事)
之後都係要出架啦
我咪好快禁衝左出去(我怕我牙媽突然唔比出)
上到車...
牙媽打來
講左D野比我知WO:
原來係個個叫左死人CTM打左比我牙媽
講我有一出街...見到我同LING
佢見到咪見到囉
係到報串....
仲要講LING D衰野比佢我牙媽知...唉
我牙媽要我9點30分返到屋企(話要同我傾計)....對話完畢
之後到左後
我地無地方去
去左粉嶺中心走(好鬼無聊)
之後我地係到影相...(勁多..D相個樣好鬼好笑)
之後我地好低B禁係到玩......
之後送我返屋企...
到我倍佢搭車
之後返到屋企
牙媽同我傾計
傾到我喊(唔關牙媽事..係我問題)
總之:
CTM係死人頭
|