今日一早開左電腦之後
ling叫我出去wo
之後決定去元(郎)
同牙媽攞左3百蚊話去買鞋
之後去左美心(又等左佢半粒鐘)
(平時得人地等我...邊有我等人架...唉)
到左之後
我地去答車
比我地見到某人同佢d一家大細
仲問我地路
之後我地去左答276p
去到之後
睇左一陣鞋
ling係到發傻,.....
之後去左kfc食...一個80蚊既餐
都係佢食曬/.....(其實係我唔食= =)
佢食野個樣勁可愛
之後買鞋
明明我買鞋..佢又買(仲要同一樣既)
之後個個ling話要去食咩糖水wo
好啦//(鬼叫佢幫左我禁多咩)
之後佢係一定要去個個叫做'''''b仔糖水'''''食
好啦...
點知佢唔識路去wo
咪問人......問到啦....又到左
點知佢話唔係呢一間///
好啦
咪去新囉
又唔識去///又問路
到左啦
就係食個叫唔知咩既野
食完......點知
唔識行返出去....
當失左路....
又去問人.....唉
到左巴士站lu
比人叫返屋企
上左車
佢叫我係車到同佢換新鞋(個時用緊架啦)
好鬼樣衰囉
落左車
我要跑返去
勁hi....跑到
返到去....當然比人話啦
唔曬講都知
完
|