原來友情/// ';[= 都不是一件./;/.;[[簡單的事
kwan14188
暱稱: =-[小君=-['
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唱k
真架
2007-12-10
______誠諾
哇.....
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 4
今日人氣: 4
累積人氣: 400
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 4 日  星期日   晴天


迷路 分類: 未分類

今日一早開左電腦之後

ling叫我出去wo

之後決定去元(郎)

同牙媽攞左3百蚊話去買鞋

之後去左美心(又等左佢半粒鐘)
                  (平時得人地等我...邊有我等人架...唉)
到左之後

我地去答車

比我地見到某人同佢d一家大細

仲問我地路

之後我地去左答276p

去到之後

睇左一陣鞋

ling係到發傻,.....

之後去左kfc食...一個80蚊既餐

都係佢食曬/.....(其實係我唔食= =)

佢食野個樣勁可愛

之後買鞋

明明我買鞋..佢又買(仲要同一樣既)

之後個個ling話要去食咩糖水wo

好啦//(鬼叫佢幫左我禁多咩)

之後佢係一定要去個個叫做'''''b仔糖水'''''食

好啦...

點知佢唔識路去wo

咪問人......問到啦....又到左

點知佢話唔係呢一間///

好啦

咪去新囉

又唔識去///又問路

到左啦

就係食個叫唔知咩既野

食完......點知

唔識行返出去....

當失左路....

又去問人.....唉

到左巴士站lu

比人叫返屋企

上左車

佢叫我係車到同佢換新鞋(個時用緊架啦)

好鬼樣衰囉

落左車

我要跑返去

勁hi....跑到

返到去....當然比人話啦

唔曬講都知

 

 

 

                                完