| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 14 日 星期三  |
| 可憐 有慘 的一天 |
分類: 未分類 |
今日好早禁返左學校
搭早左一班車!?!?!
之後返到去
佢地都到曬係到
之後見到瑤.....
佢又係到......玩
好樣衰我地玩到
上到去
格離班既女班長
走左果離
攞住個VA袋
我睇睇下...禁似我個個既
睇真d
真係我個個(唉..,死得啦)
個個ctm話>>>
要小息先解息
小息先算
之後上電腦堂
ling比左粒糖糖我食
點知比老師發現左 -口-
點知無事(呵呵)
小息...我去左搵ctm
搵唔到....慘...禁就無左一個小息
之後科學堂
cyy來左
佢突然叫住我
唔好走住(個時既我都唔知咩事)
之後佢地上左去上堂
得返我/ling/kaman
仲要我地係2d出面話我地
好鬼樣衰
原來話我....
其實我都唔知咩事------
之後上返去上堂
第二個小息
又去搵ctm...又唔係到
搵左cyy作證
之後上堂
lunch
去左禮堂食
之後放學
同左嘉瑤/ling
一起去左玩
之後返到屋企
沖左涼
牙媽返左來
同左我講
電話沒收....
咩都無講
之後係我追問下
牙媽講左
原來又有老師話我
之後電話沒收
仲要唔比我聽電話
姐係要我如細格離
做自閉?!?!?!?!?
佢仲話我可能有個小過or缺點
今日既我開始
可能唔會再禁開心
可能無左笑容
好辛苦
真係真係
|
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 45 | » |