咁快又暑假啦 ,不經不覺又 玩左兩年 ,我都覺得好膠..... 浪費了勁多時間,都唔知做乜? 係基新過左4年,有開心有唔開心 zzzzzzzz 又係時候同基新講bye bye!!!!!!!!!!!!!!!!