今日因為屋企冇人,所以跟左家姐出去~
睇佢步操~好悶=3=
3點30就走左lu~
要返去補習=v=
真無聊~
禾開始諗起禾地一齊既野
已經開始蒙湖啦...
諗唔起禾地係一齊幾耐...
一齊做過d乜野...
已經唔記得..
可能,禾已經開始漸漸地忘記尒了...