|
| 2006 年 6 月 6 日 星期二 |
 | |
new start>3333<  |
今朝返到學校熱到痴根=__=
英文x2~又test~好難呀!!!!
pe玩跳箱~完住唔識跳~係度偷雞
好多人都跳得過~好勁!!!
maths~係咁計數!!
中文~小組討論~又係冇我份~太好了!!!
econ~眼訓到我死~最後要test埋先肯放~果陣都4點幾luuuuu!!!
跟住去搵liu~之後同liu~yik去青衣睇野~行咗好耐~6點幾返荃灣再行過~7點幾返屋企!!張家輝好好人呀!!!
好開心呀~估唔到仲有機會~今日係一個新開始

Happy birthday to liu's sister

|
| 刊登時間︰2006-06-06 08:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|