kwan52 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
▂▄▆█ Kwan █▆▄▂
kwan52
暱稱: KWAN
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
分左手好奈...wai佢有...
情人節快樂
心情好差
最近好似唔關開心咁.....
2007-01-30

:: 日誌分類 ::
全部 (56)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 56
留言總數: 21
今日人氣: 1
累積人氣: 1918

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2006 年 3 月 28 日  星期二   晴天


原來自己仲可以幫到人 開心 分類: 未分類

今日未番到學校咋姍姍同沙魚唔知點解話多謝我~^^~姍姍話係我之前係健康醫院個到同佢講D野令佢有等沙魚既信心 沙魚佢呀仲係咁多謝我~真係服左佢地呀 唉~如果係咁我應該更加多謝佢地~因為係佢地令我有勇氣去等呀達~係佢地令我覺得等至少都有機會~但係唔等就一定冇~

玲佢今日冇喇喇問我係唔係唔多鍾意佢~其實呢之前真係有DD既不過E+冇喇~真係服左佢=.=唔明佢點解有咁大勇氣去咁樣問人嫁~如果換轉係我~我又做唔做到呢???志敏E+唔同我地食喇~唔知佢係唔係唔鍾意我呢???我真係有D想問下佢呀不過玲佢話唔好喎~咁又係既~只要志敏覺得開心既就冇問題喇~

琴晚3~4點都未訓到~唉~我問左呀達喇~我同佢講:我之前咪話仲鍾意你既~咁你會唔會同番我一齊呀~之後佢答我唔知同真係唔知~跟住我就喊到7彩咁           唉有時我會諗:如果佢同我講話唔會同番我一齊既~我可能會好傷心好傷心咁~幾個月之後就放得低佢(PS:一定冇可能既~因為我同佢分左手都有3個月喇~我仲係咁)   ( PS 2:7月31-12月20)又有時諗:佢話唔知姐係我仲有希望可以等到佢 但係點都好喇~我E現係鍾意佢~呢個係事實

你無法制止自己對一個人產生感情,你可以做的就是逃避,逃避繼續逃避,避到你對那個人的感情煙消雲散為止~有人逃得掉,但不代表會因此變得快樂,只因自己輸不起而已;有人逃不掉,但面對了也不代表是勇敢,也許只因避無可避......避得開那個人,避不到自己變了的心......






訪客留言 (返回 kwan52 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]