| 分左手好奈...wai佢有左第二個...個心好唔舒服...e+只有一隻歌可以講到我既心情(賤人)聽完個劇場版喊得仲咩呀...唉我真係仲好鍾意佢...但係又好清楚自己要點做...其實我要忘記佢放低佢...但係我真係做唔到...明明大家一齊過...我又好鍾意佢...到最後要做到唔識對方...我做唔到呀...我覺得好辛苦呀...係第一次有呢種感覺
作弄人不吸引神你對我太不緊
要他懂得去認真為何我會變心
這賤人最低等從沒試過要認真
請不給我太拘緊 其實我沒有為他人變心
喜歡你卻沒能放低你 捨不棄可否給我再識你
但我與你不得一起 別在為我生氣
喜歡你卻沒能放低你
還是你我也始終總不適合你
不可一起我與你已不在一起
|