我終於都放棄了.....琴晚我打過俾呀達.....之後有個女仔聽....過左一陣我同呀嗡一齊打俾呀達.....好想好想問清楚.....我問佢個果女仔係唔係佢條女~之後佢話唔係~之後!佢個fd係咁小我~話呀達明係到避我仲要講曬粗口咁~我從來都未俾人咁講過~我真係好唔開心呀~~~~

開始有d明點解自己會咁堅持以又咁容易放棄.....係因為我真係好鍾意佢~佢係第一個錫我既人~不過呢d野佢都唔會理~我都冇諗過要話俾佢知~因為就算佢知咁又點喎~都冇用嫁喇.....因為經過琴之後我所有等佢既決心~信心都冇曬~我真係好驚好唔知點~我真係唔知我仲可以以d咩身份去同你傾計~我唔知我仲可以做d咩~今日係學校我同姍姍同沙魚講左話我放棄~之後佢地都好唔相信咁望住我~問我點解~姍姍仲同我講~係我俾勇氣佢點解我e+要放棄~但係我真係好辛苦呀~琴晚我成晚都冇訓~我知道要我e+放低佢我係一定唔得嫁~但係我真係唔知我e+仲可以做d咩呀
|