kwan52 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
▂▄▆█ Kwan █▆▄▂
kwan52
暱稱: KWAN
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
分左手好奈...wai佢有...
情人節快樂
心情好差
最近好似唔關開心咁.....
2007-01-30

:: 日誌分類 ::
全部 (56)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 56
留言總數: 21
今日人氣: 8
累積人氣: 1897

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天


放棄了..... 感動 分類: 未分類

我終於都放棄了.....琴晚我打過俾呀達.....之後有個女仔聽....過左一陣我同呀嗡一齊打俾呀達.....好想好想問清楚.....我問佢個果女仔係唔係佢條女~之後佢話唔係~之後!佢個fd係咁小我~話呀達明係到避我仲要講曬粗口咁~我從來都未俾人咁講過~我真係好唔開心呀~~~~

開始有d明點解自己會咁堅持以又咁容易放棄.....係因為我真係好鍾意佢~佢係第一個錫我既人~不過呢d野佢都唔會理~我都冇諗過要話俾佢知~因為就算佢知咁又點喎~都冇用嫁喇.....因為經過琴之後我所有等佢既決心~信心都冇曬~我真係好驚好唔知點~我真係唔知我仲可以以d咩身份去同你傾計~我唔知我仲可以做d咩~今日係學校我同姍姍同沙魚講左話我放棄~之後佢地都好唔相信咁望住我~問我點解~姍姍仲同我講~係我俾勇氣佢點解我e+要放棄~但係我真係好辛苦呀~琴晚我成晚都冇訓~我知道要我e+放低佢我係一定唔得嫁~但係我真係唔知我e+仲可以做d咩呀






訪客留言 (返回 kwan52 的日誌)


be 於 2006-03-31 09:33 PM 發表:
死喇你~次次都係咁講~不過點都好喇~我同sky都會支持你既

算係咁喇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]