kwan52 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
▂▄▆█ Kwan █▆▄▂
kwan52
暱稱: KWAN
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
分左手好奈...wai佢有...
情人節快樂
心情好差
最近好似唔關開心咁.....
2007-01-30

:: 日誌分類 ::
全部 (56)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 56
留言總數: 21
今日人氣: 12
累積人氣: 2020

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天


俾我個fd個中左~我真係放棄唔到 分類: 未分類

今日同玲佢去左黃大仙個屈臣市到搵個果姐姐買野~之後就去左mk.....去到朗豪方果陣見到有好多模特兒係到做show呀~我覺得佢地個樣就ok既~但係身材就靚到咩咁~條腰又好咩喎~隻腳先難頂呀~又唔驚走光喎~唉~如果我又咁既身材就好喇~記得發哥講過如果我(詩文)d既都會有好多人鍾意~^^~我好開心嫁~至少佢咁讃我.....今日stephen冇喇喇話佢同呀芝散左~仲同我講話一路都對我有好感~我唔知佢係唔係玩呀~因為今日係愚人節~

佢日呀達打俾我呀~我真係好開心呀~不過我真係覺得佢有dd唔開心嫁~但係佢又話冇喎~佢同我個話:係呢一刻可能答唔會同番我一齊~但係係下一刻佢可能會答會~之後我話我覺得佢好簡接咁講話唔會~之後我d眼淚就好自然咁流出黎~不過我諗呀達佢應該唔知喇~之後佢又同我講:有d野佢係知~但係唔想去面對~仲問左我一條問題:一場波一開始點解要放咁多心機~同感情落去~係果陣我真係可以答到佢嫁~但係我又喊得好勁~唔想講野~唔想俾佢知~之後佢就話俾d時間我諗下~

我既答案係:我覺得最近要係睇自己覺得值唔值得.....最起碼我覺得要尊重對方囉~如果我一開始用玩玩下既心態去對呢件事~我會覺得好對唔住自己同呢一埸波就一定會輸~我放心機落去係唔一定會win~但係至少我有盡力過~對得住自己同唔係後悔........

 

 

 






訪客留言 (返回 kwan52 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]