今日冇出街.....真係好悶呀.....琴晚成晚冇訓~我係到諗呀達佢做咩冇喇喇會同我講D咁既野~係唔係想我自動放棄呢????~係唔係佢又覺得我好煩唔想我再煩佢呢???我真係好想知呀~琴晚我問過佢嫁喇~但係佢叫我自己諗下~唉~一諗就諗左成晚~所以我今晚一定要問下佢點解要咁講~如果唔係我聽日唔使番學呀^^
不過我唔知點解開始有D驚打俾佢~可能係因為驚佢又講唔得閒....驚煩到佢....定係驚俾佢D~FD串呢~我都唔知喇~可能樣樣都有喇......真係唔知點做......唔掛之得人地話等一個人真係好辛苦~E+我仲要等一個永遠都唔會同番我一齊既人~今日又再一次感受到等一個人既痛苦~
|