唉~莉佢今日又唔知癡左邊條線又係到介手~呀炳佢仲可以有心情係到講笑~莉佢同我講話佢隻手至少有50幾條~咁我又信既~之前英文堂佢坐我格離都成日係到介~其實有d野我真係唔係好明~呀炳又鍾意佢~佢又鍾意呀炳.....點解仲要分手呢???
唔知點解有種感覺覺得自己好幸福最起碼我可以問清楚呀~如果呀達都係咁對我既....我可能都會同莉佢一樣~但係一定冇佢咁勁~可能係因為我驚痛喇^^.....我覺得佢真係好勇敢同好堅強嫁~我都冇見過佢喊~
今日我都仲係唔識點去答佢條問題~其實我真係覺得佢條問題唔難答嫁~但係感覺呢樣野我唔識講出黎呀~所以唔知點算好......如果我到左聽日都係答唔到佢呢~咁又會點呀~2日喇~點算呀~
琴晚唔知邊條友玩野~係咁打去我屋企~4點解打去又唔出聲~真係x佢媽媽個xxx呀><攪到冇攪好訓~今日一番屋企就訓到11點先起身~^^
|