琴日我同呀達講:你話要增取喎(唔多記得係唔係咁)之後我問佢係唔係俾緊個機會我個d喇~之後佢話係.....好好開心呀....
不過琴日俾人罵.....其實我真係好唔明??
點解所謂既大人連拎勇氣去認自己既錯都冇呢???我都只係講個事實姐~反而錯個果係我
可能呀達講得岩喇~但係我到e+都唔覺得我係有錯.....只係覺得自己個陣有d串串地~呢樣野要改改佢先得^^
今日發哥佢讚我好人左~哈~原本敏佢唔同我地食係因為沙魚佢同我地食~敏話唔係唔鍾意沙魚....只係因為沙魚有時同我地講d秘密唔講得俾佢知喎~開始覺得d社工冇咩用.....前幾日喊住咁搵佢...佢話唔得閒第日搵我~第二日我又喊住咁搵佢~之後又話有野做~今日搵我~今日小息過陣我去搵佢~佢又話遲d~唉~有事個陣一定搵唔到佢~到左e+我冇事喇~搵我都冇用喇~
頭先搵野個陴~搵到個心心~我記得個心心係呀達送嫁~仲記得個果心心係呀達之前話會送俾我既個樽心心裡面既其中一個.....之前佢話送住一個俾我先喎~唔知e+仲係唔係到呢~好想好想真係可以可番佢一齊呀~但係又驚希望愈大失望愈大喎~佢之前話我咩都好~正係成日唔講野~其實我都唔想嫁~但係打俾佢之外明明有好多野想講~但係打完之後咩都講唔出~我都唔知點解會咁呀~同其他人又唔會喎~
點算呀~要諗諗佢先得
|