唉~呢幾日都玩到癡曬~好累呀~今日冇出街~攪到好悶~今日一開ICQ見到呀LU個SMS話佢係真心鍾意我嫁喎~其實我有D驚~好驚熊啤啤既野會再出現~我唔知可以點~仲有就係到左E+我都仲係鍾意呀達~不過我明白左一D野~我鍾意佢又點喎~要佢都鍾意我先得嫁~所以我唔想再咁傻喇~要令佢鍾意番我先係一個重點~
沙魚同佢女友分左手喇~我真係好想知做咩會咁嫁~我覺得一定有D野~我都有等過人~佢E+等到~點解又會咁容易分手呢~因為呀詩???我都唔知點喇~不過如果沙魚話俾我知佢要溝番呀詩既話~我覺得佢有小小過份~唔知點解呢~
|