kwan52 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
▂▄▆█ Kwan █▆▄▂
kwan52
暱稱: KWAN
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
分左手好奈...wai佢有...
情人節快樂
心情好差
最近好似唔關開心咁.....
2007-01-30

:: 日誌分類 ::
全部 (56)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 56
留言總數: 21
今日人氣: 30
累積人氣: 2001

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2006 年 4 月 18 日  星期二   晴天


今日終於都知到個結果 鬱悶 分類: 未分類

今日我終於會知道呀達佢會唔會再俾機會我~如果佢答我唔會既~咁我就要好好咁諗清楚令自己放棄~令自己明白我地以後都只係可以做fd~之後就受第二個溝~不過我諗都幾難放低~我一定好傷心~但係只小我冇避到~我真係覺得自己好勇敢嫁.....哈哈~~ 不過我有好驚~我真係好驚~好驚係果一刻我唔知點~不過點都好喇~知道個答案對大家都係好既~我到e+都唔明點解佢琴日唔講係要今日仲要1點喎~真係唔明呀~

原來我家姐佢有睇我個日記嫁~仲有係我個日記到打我d野~我都係e+先知~琴日睇到我先有勇氣去ko我同呀達之間既問題~過左今日之後呀君又會係一個好堅強既男人婆(呀嗡成日都係咁話我....唔知係讚呀~定係咩~不過咁都好呀~起碼我係佢心目中都唔係好差~我好在意呀嗡佢點睇我~)

To彩彩的話:唉~我都唔想成日打沉你嫁~我都係想你諗野個陣諗清楚d姐~仲有就係我想話你唔溫書你就一定唔識~你溫最起碼有小小識呀~我唔想你到考試個陣對住張野咩都寫唔出呀~我都試過~真係好唔開心嫁~我唔想你都好似我咁呀~仲有就係你溫左唔識都好過冇溫唔識呀~至少你第日唔會後悔~好彩你決定溫咋~如果唔係你一定後悔死~你一定會問點解我咁講~因為我太了解你喇~小彩彩 ~好喇~如果你考得好最多我請你去唱k喇~我好小請人嫁~ ~幫我留言呀~如果唔係我車爆你個頭呀一定....






訪客留言 (返回 kwan52 的日誌)


牙彩 於 2006-04-19 03:44 AM 發表:
我吾會一d都吾識嫁......如何叫考得好牙.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]