好唔開心呀好唔開心呀好唔開心呀好唔開心呀好唔開心呀好唔開心呀好唔開心呀好唔開心呀好唔開心呀好唔開心呀好唔開心呀~~
唉~最近有好多野都攪到我唔開心~~~~周宜喇~呀達既答案喇~仲有小小......又訓唔著喎~琴晚同呀LU傾左好奈.....講左好多次唔開心......不過都冇開心番......
今日我同呀達講左我既感受~其實我真係好覺得.....有D野鍾唔鍾意係可以好清楚嫁~就好似我同周宜咁~我好清楚自己以後都唔會鍾意佢咁~......但係呀達佢答我站時唔會~唉~攪到我好迷網好唔知點咁~我咁同佢講~但係佢問我:佢有咩好????唉~點答喎~答唔答都好喇~我都覺得我唔會改變佢俾我既答案~但係E+就好似要俾我講出自己既FEEIING......
TO呀LU:其實我真係好開心可以識到你嫁^^~每次唔開心個陣你都陪住我~我又成日攪到你爆分鍾~你仲俾左好多個願望我~如果你真係想溝我家姐既~我會幫下你既~........睇完記得幫我留言呀
|