早2日俾我發現左呀Lu有有左第二個...仲要係係我地一齊唔過一個月有嫁...個果仲要係Ko...好煩呀...最令我唔開心既係Lu佢d屋企人個個都知...仲諗住張佢地送去外國讀書...佢d屋企人一齊黎呃我一齊黎玩我...佢仲要話俾我知佢同Ko佢晚晚一齊食糖水...咁我呢...我成日係到諗點解天主佢要張所有唔好既野都俾曬我...屋企人又對我唔好...我以為天主今次俾Lu我係想我以後都開開心心...點解個個人都可以有一個開心既屋企...錫自己既屋企人...有一個好好既男朋友...點解永遠我都係咩都冇呀...須言到最後呀Lu佢撰擇左我...但係我唔知佢地又會唔會呃我又同番Ko佢一齊...我真係好驚...好驚...同呢幾日晚晚成日都搵佢唔到...我真好驚好驚佢又會同番Ko一齊...又一齊晚晚食糖水...又知自己唔可以講俾其他人知...因為係佢地眼中我係一個好幸福既女仔...佢地個個都覺得呀Lu佢對我好好...我真係唔知可以問口同邊個講好...後來我同左呀達講...我知呀Lu佢唔鍾意...但係我真係唔知可以點...呀達叫我同佢分手...但係我又做唔到...我跟本冇可能話同一個人散就散...當冇件事...我e+又可以做d咩呀...
|