kwan52 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
▂▄▆█ Kwan █▆▄▂
kwan52
暱稱: KWAN
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2021 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

:: 最新日誌 ::
分左手好奈...wai佢有...
情人節快樂
心情好差
最近好似唔關開心咁.....
2007-01-30

:: 日誌分類 ::
全部 (56)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 56
留言總數: 21
今日人氣: 4
累積人氣: 1893

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2006 年 9 月 12 日  星期二   雨天


好唔開心呀...又可以搵邊個呢 鬱悶 分類: 未分類

早2日俾我發現左呀Lu有有左第二個...仲要係係我地一齊唔過一個月有嫁...個果仲要係Ko...好煩呀...最令我唔開心既係Lu佢d屋企人個個都知...仲諗住張佢地送去外國讀書...佢d屋企人一齊黎呃我一齊黎玩我...佢仲要話俾我知佢同Ko佢晚晚一齊食糖水...咁我呢...我成日係到諗點解天主佢要張所有唔好既野都俾曬我...屋企人又對我唔好...我以為天主今次俾Lu我係想我以後都開開心心...點解個個人都可以有一個開心既屋企...錫自己既屋企人...有一個好好既男朋友...點解永遠我都係咩都冇呀...須言到最後呀Lu佢撰擇左我...但係我唔知佢地又會唔會呃我又同番Ko佢一齊...我真係好驚...好驚...同呢幾日晚晚成日都搵佢唔到...我真好驚好驚佢又會同番Ko一齊...又一齊晚晚食糖水...又知自己唔可以講俾其他人知...因為係佢地眼中我係一個好幸福既女仔...佢地個個都覺得呀Lu佢對我好好...我真係唔知可以問口同邊個講好...後來我同左呀達講...我知呀Lu佢唔鍾意...但係我真係唔知可以點...呀達叫我同佢分手...但係我又做唔到...我跟本冇可能話同一個人散就散...當冇件事...我e+又可以做d咩呀...






訪客留言 (返回 kwan52 的日誌)


olingling 於 2006-09-16 11:44 PM 發表:
HI..其實我有睇你個日記嫁...我知你真係好中e a lu..不過...過左去..就唔好再次去諗la...咁樣會更唔開心...千其5好覺得個問題係出自你身上....一d都唔係因為你ge問題,,,如果你真係好想再拉番a lu番黎...我會支持你嫁...千其5好唔好開心a!..美玲支持你><..君君叻油,,~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]