今日起身隻腳勁痛..行一行都痛..快D好返呀你..
今日因天雨關系..所以上課室早會..
今日都係好悶呀..無聊..幾早放呀今日..
放左就同珊去太和m記食野..之後見到春春,呀盧佢地..之後一齊坐埋黎食野..
勁開心..同春春勁傾計..勁講笑..笑死我..
5度幾度搭車返屋企lu..無帶傘..又落雨喎..凸..濕曬..
返到屋企..沖涼(舒服)..玩電腦..打日記..時間唔好過得咁快呀..