今日..課室早會..好野..之後早讀課..收功課..
中文測驗好采合格..^^..之後個D堂無咩野啦..無聊..
聖經堂..勁正..同春春勁玩and傾計....(喂..你呀...玩個陣唔好咁激啦...小心D呀)..
放學之後...睇下『*』..補習..6點幾度走人..同珊,儀去大中..m記..
7點幾度返屋企..玩電腦..打日記..之後睇惡作劇之吻lu..88