今日因一d事..所以就遲返學校..最後再遲d先返啦..科學都無得上既..
今日係掉位既第1日上堂..本身勁唔開心嫁..點知上上下..都唔係我想像中咁差既..
都唔錯呀..幾開心既..有時上堂都上到既..
之後英文默書..合格..5洗重默..正呀..^^
放學留係班房做功課..做完..6點幾度就走lu..
搭車返屋企..返到富亨買野食上去..返到屋企..沖涼..玩電腦..打日記..
聽日又要測驗又要默書..仆街..今日要努力啦..