琴日...
我又去左踩单车la^_^ 不过... 今次有一个人... 讲过会黎... 但又无黎>_<|||| 不过都有好事发生...
我地本身打算踩1个钟嫁(10:50~11:50)... 所以比左一个钟ge$... 但等我地踩到就黎1个钟ge时候... 我地先至发觉... 张纸到写...11:50~12:50^_< 我地都以为系个老板写错左打算到番去体TIME... 点知到到番去见到个TIME系11:49... 有免费1个钟踩单车!!!