kwan890305
暱稱: ◆PET KWAN﹏*×°
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-28
2007-01-01
2006-12-31
用cam影
2006-09-08
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
lym
mary
小魚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 43
今日人氣: 4
累積人氣: 1656
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 24 日  星期一 陰天
琴日同今日既野

4月23日*

 今日訓到11點...之後我阿妹玩緊電腦!!之後佢11點幾先比我玩= ="之後12點幾去左食m記...之後又係佢玩...之後又冇得玩喇...之後名左ray同v仔傾電話!!!同v仔之後同ray傾電話!點知我阿姨偷聽~~= ="shift!!之後1點幾我上ICQ之後佢上msn~之後上埋we wet~~之後又係佢玩緊~~之後佢玩佢既我玩我既.......之後5點幾熄機食飯!!之後6點食完~之後同左阿妹行路返左天瑞!!途中打電話比ray哥!!之後我自己一個人返左屋企!!之後等佢電話~~之後同阿妹一齊去左北江買野...之後買完返屋企...沖涼...之後睇15/16!!之後睇完15/16就去左訓喇!!!

4月24日*

    今日6點幾醒左~~因為真係好熱!!又唔開風扇喎!!有開呀?不過唔係比我吹呢?係比我阿妹吹....我頂呀???吹佢一個人...我地果邊有兩個人喎!!搞錯呀??之後同阿ma嘈左一陣~~之後去左廁所洗面...之後訓左係張床度...之後打電話比柱柱...v仔同峰...之後諗住訓...點知ar峰打番電話我= ="之後冇聽到~又諗住訓...今次係v仔同ray打番電話比我...= ="之後冇聽...之後阿father7點搭10走左....之後諗住訓多5分鐘!!之後7點15fun起左身喇...之後去左房換衫..之後去左廁所整頭...之後出左門口啦....之後返到學~幫左囡囡整左頭上果D野....之後阿婷搵我= ="之後原來問我拎復活節功課唻抄!!!= ="之後借左比佢..佢好快抄完...之後叫左佢陪我入廁所除冷衫= =""之後打鐘佢要問人拎番本復活節功課!!之後我同左AGO(水寧)佢地吹水~之後就番左自己班別度排隧....之後勁魚= ="發生咩事唔講喇...之後上課~= =""之後落左2樓上美術堂!!之後小息,去左搵水寧拎番部計數機...之後就上左去喇...之後上數學堂派卷...點知得果44分= ="唔合格!對對下卷個天突然變得好黑!!之後冇乜心情再對落去...抄隔離果個~之後小息落左去買餐具!!不過都唔洗我買..因為老董幫我買既..之後打鐘上左課室~之後上歷史堂MISS LEE講星期3校董會來監堂D野...講左大半堂...之後落堂前..講話邊D合格??合格冇我分~~我又唔合格喇...之後英文堂~~之後MISS楊派卷...講話全班有7個人合格!!其中一個係我~~哈哈= ="我高分過我隔離果個...點會有可能呀??英文:64/123分..之後方包..陳善..肥佬同唐KAM係度吹水...之後午膳小息落左去搵水寧佢地!!之後陪左西彤買野食= ="之後冇乜位坐..之後牙欣叫左我過去坐...之後同佢係度玩...之後打鐘就上左去喇...之後電腦好無聊~之後好快過左一堂喇....之後R&W超勁無聊囉...全班勁嘈呀??之後阿SIR話比4分喎!!頂....之後上中文堂...MISS張勁搞笑...又話好掛住我地班喎...之後搞笑左大半堂...之後先派卷對....頂!!又唔合格喇....45.5分...之後落堂...MISS CHAN比我地果班玩= ="第一句係中立講既...之後MISS唔知發生咩事!!又話全班講左咩事先好走!!之後咪又係冇講度....吹水既...之後放左學,去左搵水寧佢一齊行返屋企...點知佢走左!!之後係2樓見到西彤同小西FA...之後小西FA見到我就走左喇...之後同左西彤一齊走....點知佢話買野飲...之後出左校門...之後又話唔買啦喎!!之後自己一個返左屋企!之後拎完野返左唻學校度準備果個課業輔導!!之後點知係路上見到KIKI...文翠同文雅果班....之後冇理佢地...之後就走左喇...之後行到官小度...柱柱打電話比我...之後同佢傾左一陣就返左唻學校喇....

 

登時間︰2006-04-24 05:57 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]