| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 19 日 星期三 |
 | |
| 悶....* |
4月19日* 主題:今日係我在復活節最後一日ONLINE!
今日係屋企冇野做....今朝訓到10點55分就起左身喇....之後阿爸打電話唻叫我交租...之後整埋個頭...刷牙洗面等....之後就出左門口喇!之後去左等升降機喇~?之後落到去...之後行左去天瑞(二)既瑞輝樓樓下交租喇....之後返左自己屋企喇...之後返到唻第一件事係玩電腦喇...之後〝不重要既人〞留左言比我...之後我唔知點覆佢好!其實我覺得佢好重要的!!之後去左廚房整野食...之後係等緊既同時,我就去左沖涼喇...之後沖完涼,冇著衫行左出唻熄火....之後食野LU~之後食阿爸整既薑汁雞翼..好正呀?雖然佢既外表唔靚....但好正喎...之後整左個面食...正正正"之後又打電腦喇...今日係我係復活節既最後一日ONLINE~~不過你地都可以打電話比我...?
THE END*
|
|
刊登時間︰2006-04-19 02:03 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 104 | »
|