| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 11 日 星期二 |
 | |
| 本來..... |
唉∼今日係第一日統測既日子∼測數學同歷史!數學無諗過係盧sir監堂!之後好快過左1個鍾啦..又到小息la∼我見到阿婷..之後落到去∼阿婷出歷史果D問題比我答∼無諗我會答錯左咁多∼之後阿婷問問吓既期間,我又見到西彤同林嘉欣佢地一齊∼之後佢地又左之後我又見到臭西FA同阿寶一齊∼之後無理到佢地啦∼之後小息鐘打左,之後我同阿婷一齊行去集隊..之後我果班得番我一個女仔係操場排隊!哼∼點解佢地唔叫我埋我既?可能我一咗小息鐘即走LA∼無理到佢地∼所以.......之後測歷史啦∼發覺個MISS滿口響音∼好似大陸人!之後無拉拉頭痛喎,之後唔理佢喇∼之後好快過左1個鐘啦∼之後放學啦∼我落左2樓等AGO喇!之後好快D班又放喇~之後西彤同林嘉欣行過嚟等AGO∼之後AGO果班放喇∼之後落到1樓,我要搵MISS簽番D臻善計劃∼之後諗住搵黎SIR簽名,點知佢話唔得閒!之後我咪罵左佢幾句囉∼之後佢唔簽我咪走囉!之後番到屋企∼發覺我阿妹同細路都未走∼之後咪拎D衫去洗衣機洗囉∼之後見佢地就唻走∼之後入左廁所沖涼∼沖完涼之後出唻∼睇到個電話顯示AGO個電話∼之後打番打電話比佢∼點知佢叫我陪佢出街∼之後我話唔啦!又問我點解!唉∼之後佢又用西彤部電話打比我叫我去游水∼我都好想去架∼不過我......識我既人就知道發生咩事喇!之後去左廚房煮野食∼之後洗碗同曬衫∼之後同人地玩ICQ同MSN∼之後悶左N咁多個鐘!悶!
|
|
刊登時間︰2006-04-11 05:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 104 | »
|