| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 13 日 星期四 |
 | |
| 唔捨得F.5走?? |
唉..今日差D唔知醒~訓到7點3!之後有人叫左我起身.....之後整埋D野就出左去返學喇...之後白痴地自己一個人返左學校!之後返到去AGO未返喎~哈"我早過佢返呀??之後F.5果D要走喇.....好唔捨得牙~~?之後韻麗姐拎左部數碼相機出嚟影,留個紀念?唉...之後阿寶返左嚟LU~之後叫韻麗姐幫我地倆個影一張!點知佢答〝NO〞!哼...衰人唻架~?之後打鐘..同左AGO..阿寶..仲有林嘉欣一齊上左去!到左2樓終於到左要開嘅時候啦...之後自己一個好白痴咁樣上咗去6樓...之後中文統測~竟然係MISS CHAN監堂!哼~我好憎你(MANDY CHAN)丫~你好討厭!!之後好快咁樣就1個鐘喇~~?之後小息~又飛左落去搵AGO...西彤...仲有林嘉欣...之後打鐘..咁我咪上去囉~之後西彤拉住我件衫~搞到我無拉拉比個白痴嫻話!好心佢喇~睇下邊個拉住邊個先啦?唔好係咪都罵我喇..之後上到課室~~正開左件衫~點知紅咗!!之後地理竟然係MISS楊監堂~?點知MISS比秋妹玩?哼~!竟然夠擔玩我最中2既MISS!之後又1個鐘啦~?之後派復活節功課...之後無拉拉比個MANDY CHAN留我堂!做數學?唉..鬼咩?鬼叫我D數學肥晒佬丫...之後補到12:15就放左喇....之後第一時間打番電話比丹丹..之後急急腳咁走去搭車...點知去到大棠道打比丹丹~?冇晒K-LUNCH!之後佢地話散BAND啦!!!之後我就返左天水圍啦~?搭車途中西彤打電話比我...好開心丫...但係佢好煩丫...之後1:20返到屋企喇!!!第一件事係玩我最心愛既電腦B啦~之後1:44分我阿姨打唻~唉..煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩!
P.S:今晚去唱K....好YEAH!!哈"
|
|
刊登時間︰2006-04-13 02:11 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 104 | »
|