kwan890305
暱稱: ◆PET KWAN﹏*×°
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-03-28
2007-01-01
2006-12-31
用cam影
2006-09-08
文章分類
全部 (104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
lym
mary
小魚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 43
今日人氣: 21
累積人氣: 1678
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 12 日  星期三 晴天
星際城市...

   唉~今日早咗起身...7:10就起左啦~之後整埋D野就出左門口喇~~番到學校,去左囡囡度講聲HI!同埋+油囉!之後我見到AGO番左唻...之後又講番同一句說話??之後拎左份生物W.S比佢抄!之後婷婷豬回唻喇...之後打鐘了~之後走左去D班同C班玩~之後就返自己既班別~之後上到課室~監英文統測又係果個滿口鄉音既MISS~之後無拉拉走過唻我身邊~莫非佢以為我出貓?哈哈~我點會出貓先得架~?原來係講番比同學知某一版係用番上面果D字囉!之後打鐘~飛左落去2樓搵AGO佢地玩~之後同左佢地落左1樓!搵MISS張...之後打鐘~之後同佢地一齊上左去喇~之後到左2樓,要同佢地分開喇~自己一個人上左6樓喇~之後話咁快測完綜合科學喇~~?之後放學~四周圍通緝AGO~之後係G樓搵到佢喇~??之後同左老董仲有AGO去左7-11買野飲~哈"~我請左一支7喜比左老董~之後AGO呷醋~之後上左AGO屋企整野~?之後搞到12:30先出門口去MK~之後行左去天瑞搭車~之後上左69X...之後我地到左總站(佐敦匯翔道)點知搭錯車?之後我地又搭42A去旺角快富街!之後去度,係咁問人星際城市點樣去!!真係好魚呢??之後上到去~見到間野...之後AGO陪我入左去問??點知....原來吹水既~?唉...搞到我地晒左好多$??之後去左KFC食野...食完野行左一陣街...之後我買左2件衫~1件裙!AGO就買左條裙喇~之後行去搭車~?點知AGO去左彌敦道間OK便利店度買野飲...之後唔識路~之後我打電話問輝輝點去番天水圍~??都唔知佢講咩?因為好嘈丫...之後收左線...之後我就唔打唔狀就去左豉油街..見到有69X..岩岩有車..點知AGO行左去..之後我陪佢行..又係行番快富街~我心諗點解唔係豉油街搭呀??之後係快富街上左車啦~?之後就番到唻天水圍喇~..之後行路去左AGO屋企~?之後去左頌富間電話公司度買左條USB線...之後去左AGO屋企試~點知用唔到~?仆街丫...頂佢個肺!用唔到~?搞到我洗左88蚊買~?頂..之後6:45就行左去搭車喇~?之後返到屋企有電腦用喇~?真的不錯MA~?今日真係行好運同行衰運~?

    P.S:好運係買左條USB線,仲有有電腦用!...衰運就係用唔到,仲有買唔到數碼相機!!

登時間︰2006-04-12 07:55 PM    [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]