| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 1 日 星期六 |
 | |
| 普通話戲劇比賽! |
今日係普通話戲劇比賽,我自己就一早起左身啦!之後玩左1陣間電腦!之後整埋d野就走左門口啦!我自己10:30就出左門口!之後去左頌富甜心屋果度等佢地啦!之後佢地11:05先到∼之後去左惠康買飯食∼去左百佳隔離度食∼食完之後去左行左一陣街∼之後去左頌富輕鐵站度搭車∼之後AGO就走左去761架車度∼之後我話搭錯車呀∼?之後我地係天瑞落左車啦∼?之後冇幾耐就有705啦!之後我地上左車∼到左天水圍LA∼之後同左丹丹齊搭西鐵去屯門大會堂!之後5:15先放∼之後去左行街同AGO仲有靖嫻!之後我想去仙跡岩度食野∼?點知搵唔到∼之後去左大家樂食野!之後六點幾搭輕鐵番嚟天水圍!之後我就同AGO講不如今日去你屋企訓呀?佢話好呀?之後到左天瑞返左屋企拎3去AGO度∼?拎完之後就搭車去頌富∼之後去左百佳買零食!買買吓咁樣就8:00啦∼之後返到佢屋企∼就有電腦玩LU∼不過只可以打倉頡∼我一個字都唔識打∼所以冇得玩啦!之後到左十點幾,就去左沖涼啦∼?沖完涼之後就入左AGO間房∼之後訓唔著∼之後我開著部電話∼即刻有人打電話比我啦∼之後同佢傾到凌晨1點∼之後訓唔著∼之後AGO話去打波∼之後就落左去打波啦!唉∼我地兩個傻婆都係著住睡衣就落左去啦∼之後打左10分鐘都冇∼就冇得打LU∼之後四周圍行啦∼唉∼之後兩點半我地就上番嚟啦∼?之後三點就入左AGO既阿哥間房度玩電腦!之後佢玩度四點幾∼我就玩到五點∼之後就訓左LU∼
|
|
刊登時間︰2006-04-04 06:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 104 | »
|