| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 28 日 星期二 |
 | |
| 補課..* |
今日真係好無聊呢∼?因為又係返學∼又係補課∼又係中文討論∼唉∼真無聊呢∼?唉唉唉∼今日冇咩特別事發生∼只係顏生冇返∼唉∼我覺得今日英文堂好um嘈呀?不過算la都係∼我覺得阿標D英文進步左∼而我就退步左la∼!!到左午膳,我隔離仲係麗而妹∼冇咩變動過∼!不過四周圍都好似唔同左咁!午膳小息落左去搵AGO佢地∼點知係206室門口見到佢地∼之後我地一齊落左去買野食∼點知西彤係咁叫我PET∼PET∼叫左成幾次咁多∼咁係好想打柒佢呀?之後陪完AGO買野食之後∼去左老地方等人集會∼哈!非法集會!我地果度都有成10∼12人架∼唉∼我照舊都係無同小西FA打招呼!佢都無同我講過一句野!之後唔夠位坐∼之後西彤同AGO係咁BIG我出嚟∼仲拉住我隻左手∼痴線架∼佢地又唔係唔知我隻手整傷過∼?我隻手整傷既原因係果次........唉∼之後打鈴鐘∼之後我自己一個上左課室啦!之後咁樣無無聊聊咁樣過左3堂啦∼?之後放學∼等黃SIR上嚟進行E個中文既討論!討論完之後我同側傑要留低補數學(做小測卷)!做到而家先放∼我唔想日日都係咁樣過呀?><聽日有英文默書我一定要比心機架!!加油牙∼PET KWAN!
|
|
刊登時間︰2006-03-28 05:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 104 | »
|