| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 25 日 星期六 |
 | |
| 睇戲..* |
今朝12:55同咗細妹去早餐∼之後食到1:55之後去咗等輕鐵去AGO屋企整頭&化妝!之後到咗,之後佢先慢條斯理咁拎個負離子夾出嚟∼之後等它熱∼之後個頭由2:30整到3:40∼足足整咗一個鐘多D..之後就AGO幫佢阿媽整∼∼整完之後就入左AGO間房∼今次係我第3次入佢間房啦∼?之後化埋個妝就搞掂啦∼?之後同咗AGO一齊入左廁所∼?我地唔係TB的∼?因為我係打電話比雞翼∼問怇可0唔可以叫埋AGO去睇戲∼?點知佢答唔可以,我好傷心呀?之後5:25分出左門口∼途中我叫佢買定票等我∼?5:45分到左嘉湖銀座度∼之後打電話比佢∼?之後佢話係我後面嚇死我咩?之後我地就一齊行左去戲院度∼之後要等15分鐘∼之後去個廁所∼點知比佢拉左我入男廁呀∼?勁魚皮呢∼?之後入左去睇〈獨家試愛〉啦∼?之後睇完去左元朗∼行路去西鐵站度∼勁無聊呢∼?之後去左元綠食壽司∼佢比$∼哈哈∼之後去左SaSa度買野∼佢比$牙又∼$86.4∼之後我地就行左去舊b仔涼粉度買芒果班戟∼又係佢比$∼之後搭輕鐵返左黎天水圍!之後係新北江落左車∼行左一陣∼之後諗住返屋企∼點知?出左事啦果陣∼?之後XX完之後就返左屋企啦∼?今日真係好正,但係好累呀?
|
|
刊登時間︰2006-03-27 05:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 104 | »
|