kwan890305
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
kwan890305
暱稱: ◆PET KWAN﹏*×°
性別: 女
國家: 香港
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
2007-03-28
•
2007-01-01
•
2006-12-31
•
用cam影
•
2006-09-08
文章分類
•
全部
(104)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
amy9070
hk2
LawHungChoi
loverskiss07
queena1991
ycy
網站連結
•
lym
•
mary
•
小魚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 104
留言總數: 43
今日人氣: 28
累積人氣: 1685
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2006 年 3 月 24 日 星期五
冷戰中&搬屋∼
我同肥婆FA正在冷戰中∼因為3月17號果一件事,所以搞到我地由好朋友變成一個陌路人∼感覺好似唔知點咁∼我覺得佢都幾小器既∼唉∼明明上次都真係唔係我打電話去你屋企囉∼之後,我解釋番∼你都唔聽我講既∼你只係聽你阿姨講架永遠∼?我丫∼無拉拉比你罵左我一餐∼我都唔知發生咩事∼?你就無拉拉罵啦∼?你都痴線架∼?又我唔見我向你發皮氣∼你就...我而家都唔知你想點架∼我話我負責晒呀?你而家有冇小過先?冇丫Ma∼?我有呀?係因為3月10號冇去睇老竇呀?e件事係因為我等你而引起架∼仲有,3月12號我地咪話去睇陳苑淇既?你又再一次放我飛機啦!乜都聽晒你阿姨話∼果一次我真係冇怪過你囉∼?點解你永遠都係係自己既角度諗?而冇係人地既角度諗呀?有時我唔知自己係唔係你既fd囉∼?我覺得你既缺點係冇人地既角度諗囉∼乜都為咗自己?3月17號我真係好傷心∼但你都唔理我既感受?希望你總有一天會我明白我既感受?距離我搬屋既時間好快∼讀完F.3之後我就要離開E間學校∼我希望你永遠都當我係你既FD啦∼?
刊
登時間
︰2006-03-24 04:46 PM [
訪客留言(1)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
54
|
55
|
56
|
57
|
58
|
59
|
60
|
61
|
62
|
63
| ... |
104
|
»