| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 17 日 星期五 |
 | |
唔開心∼..  |
最近好黑仔呀?好似咩衰野都發生係我身上∼最近比人記缺點,甚至比人記小過...首先係AGO借書事件∼跟住比MISS伍記缺點..跟住比財爺累∼之後係3月10號比小西FA搞到我曠課∼記左個小過∼而家又係佢呀∼又係記小過呀?做咩次次佢都係搞到我小過先安心呀∼?喂,大佬呀?我唔講你出嚟咪好囉∼之後比MISS抽離左兩堂..我講左個大話∼話我自己個書包唔知放左係邊∼之後MISS CHAN打電話比我屋企人∼唉∼我應該一早同我家姐夾定先∼唉∼比MISS罰抄手冊P.2~5呀?勁撚多呀?之後抄左兩版半就打小息鐘∼之後死人MISS叫我返課室∼咁我咪返囉∼一上到課室,我D同學仔就問我,你有冇事呀?我冇理佢哋∼佢哋都冇怪我,還體諒我∼物理堂,問邊個冇帶書∼我站左起身∼之後我問阿SIR我抄幾多次∼咁阿SIR又問番我,你第幾次冇帶書呀?我咪話第一囉∼咁咪抄一次囉∼之後測驗,阿SIR係咁望住我∼問我係唔係一直冇買物理書∼?我話係∼佢就立刻變得好傷心既樣∼真搞笑∼到中文堂∼又係我冇帶書呀?比MISS張罰抄左三次∼唉∼之後成長新動力∼唉∼死菠蘿去咩廁所呀?搞到我同阿昂出左去講∼本身我諗住講困難架∼唉∼佢囉∼係要講左我果野∼搞到我講解決方法∼好細聲∼都幾開心既∼但好境不常∼放學後要留低抄埋D野先∼抄抄下既途中,死小西Fa同西彤無拉無拉叫我個名∼真魚皮呀∼?唉∼搞到我四點半先可以走得∼之後打電話比小西fa先∼之後打比AGO∼去佢屋企溫書∼六點幾就去左我阿姨屋企啦∼
|
|
刊登時間︰2006-03-17 07:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 104 | »
|