| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 2 日 星期四 |
 | |
| 聯校陸運會..* |
今日係聯校陸運會既日子...我6:50分就起左身啦~等到7:10分先有廁所有呀~><"之後,我阿妹要用廁所~我出左嚟~比咗佢用啦~之後打電話比阿fa~你已經接駁到............~唉~都唔知阿fa做咩既~之後我見有d時間,咪食完早餐先出門口囉~點知阿father話我唔係返學就唔好咁早起身啦?超~扮晒串咁~之後我食完個早餐都7:35分啦~打電話比阿fa先~之後我落到m記阿fa已經到左好耐啦~都唔明我平時咁早到~反而今日就遲到呀?不過我平時都等佢好耐啦~算係咩呀?之後我地慢慢行到運動場度~早知唔洗咁早到la~之後見到老董同阿星佢地~之後同左佢地玩呀~當然仲有凱婷既~我地傾得有講有笑~死~唔記得左ago佢地tim~算la~之後到左1:00,我就得番自己一個人..我問左婷姐借部字典機比我玩~玩到2:00幾,~黎sir就開始練啦啦隊la~收埋部機先~又係得我自己一個練~練完之後,落左去搵小魚佢地~玩得好開心呀~><阿fa拎左部手機出黎~影左好多相仔呀~><張張都有我架~Yeah!之後無無聊聊聽主持講野~啦啦隊輸左呀~><~之後我想跳槽去伯裘呀?同阿fa打倒~結果係打和嘅~咁我既決定係留番係EC啦∼之後5:30放左LU∼之後,同小魚.曾敏&阿FA走LA∼之後送左小魚返屋企..我地三個就去左搭西鐵去元朗∼之後落車啦∼同曾敏分開LU~之後我地兩個去左大棠道,落左車~之後阿FA陪左我去新世界差我張單~點知要交$54咋~好開心呀~><~之後行一陣街~買左串魚蛋食~嘩~勁辣呀?之後去左7-11買左支野飲~之後搭車返屋企啦!~
|
|
刊登時間︰2006-03-03 04:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 104 | »
|