| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 5 月 10 日 星期三 |
 | |
| 累... |
金日7點幾起左身喇....之後出左門口喇....之後上完5堂...之後數學落左去地下食飯....之後見到D F.5既FD~~之後我過左去同佢地食飯喇.....之後1點幾出發喇...去香港有機農莊度...唉...竟然B車走先= ="本來我地先架...算喇~~~豪俾佢地!!!哈哈哈~之後上到車,皇上坐左係我隔離一陣!本來佢唔係坐我隔離架!!佢唔係好舒服!之後俾菜菜珠話我係皇后!@_@"之後皇上走左喇...之後到左香港有機農莊度LU~嘻嘻!!之後去左參觀!!之後有小息~~好YEAR~~之後第三個站係講座~整健康既水果雪糕!!哈哈~~我無試食吖~因為人人係咁一淡,睇見到嘔心!!之後最後一個係參觀豬舍= ="頂~臭到死~~差唔多成班頂唔住!!出哂去!!哈哈哈~我係其中一個!!之後今日既參觀就咁完左LU~之後係走之前影番張大合照= ="哈哈哈~~我係最前排左二!!我覺得最全部影到我同我隔離果個阿SUM幾好!!好得意!!哈哈哈~CUTE GIRL!!之後搭番車返天水圍LU~之後搭車既途中打電話俾LG!!哈哈~點知佢無聽到~算喇....之後落斜坡,搞到我勁想嘔~~之後暈暈吓咁樣訓著左喇喇...之後返到嚟學校LU~~之後要拖著疲累的身軀上課室!!之後同MC秋鬥快上課室~~哈哈哈~結果我羸左LA~之後上到去見到小標同皇上坐左係地下度!!佢地都白痴既!!今日好累呀~?今日都算OK多功課既!?
|
|
刊登時間︰2006-05-10 05:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 104 | »
|