| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 5 月 19 日 星期五 |
 | |
| 唉 |
今日六點半就起左身喇......

之後搞埋D野就返左學喇!!
金日唔帶電話返學校~~因為好似今日搜書包!!!

第一&二堂上P.E!!P.E考試!足球= ="
之後去左更衣室換33!^^!
點知婷婷去左醫療室!= ="
搞到我自己一個人換-0-"
之後MISS話跑3個圈!

YEAR~3個圈都係我帶頭!!
HEHE!!
P.E考試分數:49/60!都OK既!!
阿SUM滿分呀?
勁喇佢就~~

第三堂上普通話,講埋D理論!!
悶~~
SO Boring!!!
第四堂上物理,阿sir又係度講笑!!
不過都幾搞笑!!

我班果班有個預科生~~

她是..................麗而!!
hehe~!
麗而好勁!!
小息去左廁所~
發覺〝佢〞真係唻左!!
之後第五堂上英文堂!!!
同miss楊講完早晨就落左去醫療室喇!!
之後落到去醫療室見到楊may~
做咩事呢佢??哦~原來佢頭暈..頭痛等等....
之後俾人叫左返課室~
頂~~之後無咩力咁樣上到課室!
之後入門口要講一句〝May I Come in〞
先可以入唻!!唉....
之後返埋位訓左係DESK面!!
訓左成堂!!哈哈哈!正正正正!!
之後第六堂上中文堂!!死!!無溫DICT!!

唔緊要!!睇隔離果個!!哈哈哈哈!!
之後午膳,拎完飯去左廁所!
係去廁所既途中見到阿wing...阿怡&阿儀...佢地三個!!!
之後wing wing問我做咩面青口唇白!!
.......................................唔知點答~~
知我者也!!wing wing!!

之後午膳小息去左搵ago佢地吹水!= ="
唉....勁搞笑囉!!!!!!!!!!!!!!

之後同左ago一齊上課室!!

之後去到3樓見到葭姐!!
俾佢捉住左!!嗚嗚!!好痛!好大力ar~~

之後佢搵埋組長出唻= =""
之後見到美婷婷喇!!之後仆街左= ="
多魚皮呢??
哈哈哈!!之後上到去6樓!!
好快miss唻到!!之後有咪call我..ho..志3個落去禮堂!!
好year~~miss鄭早退左~
唔洗報告!!因為我同阿彬刀未搵資料!
kaka!!之後聽講座!!無聊!!
之後同左葭姐坐!!同佢傾計!!
之後我俾人抽左另一個位置!
=0="之後聽聽下既途中~
拎左D功課出唻做!!
之後聽完講座就放左lu!!
之後落左去閱覽室度打日記!
之後見到miss!!同左佢傾計!!
教佢用xanga!!佢都幾nice ar!
P.S:祝麗而妹生日快樂!!

|
|
刊登時間︰2006-05-19 04:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 104 | »
|