| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 6 月 26 日 星期一 |
 | |
| 考試!! |
26/6**
今日係考試既第三日!!
考英文.中作同物理!!
英文唔係好識喇!!
不過都幾難咁啵!!
中作唔係好知佢想up乜!!
不過都幾掂下咁喇!!
應該有唔錯既成績喇!!
物理好容易!!!!
不過有D唔識!!
魯作的!!
放Lunch~同左西彤去左五十嵐食野!!
等左幾分鐘就入去Lu!!
之後叫野食喇!!
之後拎到埋唻!!
發覺無筷子同飲管!!
咪叫佢地拎囉!!
點知勁搞笑!!
拎多左一對筷子比我!!
笑死我喇!!呵呵!!
食完Lunch~已經係2點10分Lu~
西彤要考英文Oral~~
咁我就陪左佢返學校!!
之後等左45分鐘!!
終於搵齊哂3個人喇!!
考完~我同左佢地一齊走!!
不過西彤都唔理我既!!
幾衰Ar~等左佢咁耐都唔理我!!
返到屋企已經是下午三點了!!
沒想到返到屋企會有電腦玩!!
不過老公都無on MSN!
真可惜!!
P.S:本來今日我地班都要考Oral~
不過唔知阿Sir搞乜鬼!!
變左隔離班!搞到我地6月30號要返!!
|
|
刊登時間︰2006-06-26 03:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 104 | »
|