步驟如下;
1.先將聽歌的模式換成隨機`
2.第壴首歌飛左佢`
3.第貳首歌歌名成為第壴題答案`如此類推`
4.答完壴題點下壴首歌`
★★★★★{個人篇}★★★★★
[1]點形容自己? All through the Night
[2]同自己改個花名會係?Always you [why?]
[3]人生有咩目標? Eternal Flame[大家可以試下聽聽,我覺得好聽..Sun shines through the rain
Of all life so lonely
Then come and ease the pain]
[4]最想得到咩先? Every time[And everytime I try to fly,I fall without my wings,I feel so small,I guess I need you baby,And everytime I see you in my dreams,I see your face, its haunting me,I guess I need you baby]
[5]最想見到又係咩?I Knew I love you[I think I've found my best friend]
[6]見到你喜歡既異性你會?I Love you[I love you, say we together baby, you and me. I can only give my love,
and show you what I am, in the blast I breathe. ]
[7]你最討厭既係咩呢?I ture to you[唔明]
[8]你嚮往既人生係點架?Ice Cream[baby just talk with me
cause i want you to stay here with me好聽=]]
[9]楝邊首歌做你既結婚進行曲? My love will get you home[幾配wow x]]]
[10]楝邊首歌做你既葬禮進行曲? No promises[Baby, now I need to hold you tight, I just wanna die in your arms
I don't want to run away, I want to stay forever, thru Time and Time..No promises]
★★★★★{形容篇}★★★★★
[11]點形容你既朋友? Only love[很好的...非常適合x]]
[12]點形容你既兄弟姊妹? Share of my heart[好聽,不過唔啱]
[13]點形容你既老豆?不做你的朋友[...不是的=w="]
[14]點形容你既老媽? 他還是不懂
[15]點形容你既網友? 你最近還好媽[嗯嗯..成日講e句]
[16]點形容你既老師/上司? 千年淚
[17]點形容你既人生?半糖主義[回味一個人的自由 只是和朋友聊了好久,一時忘了時間在走我要對愛堅持半糖主義 真心不用天天黏在一起,愛得來不易 要留一點空隙彼此 才能呼吸(不要讓我不能呼吸),有多少溫柔 何必一次就用盡...]
[18]點形容你既屋企? 天亮了[天亮了,天亮了,地球又轉一圈了,世界還活生生地存在著]
[19]點形容你既學校? 天灰[我的天空今天有點灰]在學校就是不快樂??
★★★★★{愛戀篇}★★★★★
[20]點形容你所喜歡的異性? 宇宙小姐[醜點笨點,也沒關係]hehe宇宙小姐,娘娘「空」(我覺得佢係x]])
[21]佢對你猶如? 安靜了[在這場愛情腳裡的拔河裡,愛我還是愛你,你選擇了自己 ]
[22]你對佢好似? 愛來過[愛來過讓我完整過幸福過]
[23]你地曾經? 愛我的資格[我們的愛跟著你寫的劇本,出現了越來越多的角色,我是你什麼人,如果不是情人,是不是不要再浪費,我的人生世界上那麼多人,只有我一個人能拯救自己的快樂 不要再為你哭了]
[24]你地現在?我們怎麼了[明明從前,連爭執都很甜美,現在怎會,說句話,就弄痛一遍]
[25]你地以後? 我是火星人(他有他的生活,我有我的生活,我回火星了)
[26]你地做過咩黎? 早安你好(say hi)
[27]想同佢做咩先? 河濱公園[想一遍,初戀的感覺已走遠,我們都看見,結局在改變...我才發現,愛已被擱淺(不見)](說那句再見)
[28]你對愛既睇法? 熱帶雨林[你離去的原因,從來不說明,你的謊像陷阱,我最後才清醒,幸福只是水中的倒影,月色搖晃樹影,穿梭在熱帶雨林,悲傷的雨不停,全身血淋淋]
[29]你對恨既睇法? 獨唱情歌[只恨年少愛逞強,為小事輕言離別,有時不願讓一點,最後卻失去一切]
★★★★★{亂黎篇}★★★★★
[30]最囍歡? 紫藤花(好似同第31倒轉左咁...)
[31]最討厭? 美麗新世界(好似同第30倒轉左咁...)
[32]曾經你? 聽天使在歌唱(下..我有這個福氣?)
[33]現在你? 聽袁維仁彈吉他(...-3-冇吉他聲wo依加)
[34]未來你? 花都開好了
★★★★★{終章}★★★★★
[35]對世界既睇法? 觸電
[36]今日過得如何? 謝謝你的溫柔(=])
[37]頭先你見到咩? 謝謝你讓我愛過你(見到??)
[38]用咩心態去完成呢份問卷? 遠方
[39]做完啦,想講返句咩先? 酸甜[愛你是一種酸甜交集的味道,想起你的時候會無端傻笑]
[40]Ok做完,點名吧!
[1] 加四
[2] 好兄弟
[3] 楊詠
[4] 麟
[5]中華(WASA)
好似幾準...特別係★★★★★{愛戀篇}★★★★★
玩下都好牙~
[藍色D字係歌詞入面最啱題目既幾句]
|