我好似好冇寫lu~
變得懶左...
唉∼
考試喇!忍左兩日唔玩,依傢我再次懶散–w–
聽日考中文丫...有溫=冇溫
依傢5知想點
溫定5溫好???
如果溫左,我就繼續在1E,d成績可以keep住
如果冇溫就去1D,可以同我唯一一個好朋友一齊...
好煩牙>3<