Wanice
kwan_wanice
暱稱: wanice
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-11-24
慘...
2007-09-15
2007-07-19
2007-07-17
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 10
今日人氣: 4
累積人氣: 562
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 24 日  星期六   晴天


2007-11-24 分類: 未分類

開學已幾個月啦,,

我同我d同學都幾講得..

但係,,我始終都唔可以放我自已出去..

[我仲係好掛住我以前d   FD]

同依家的同學講野,,

始終都要就住就住,,

以前就唔同啦!

以前同d朋友開開心心,,

有講有笑..成日都有話題吹,,

但依家呢?...

我好想同佢地多d 聯絡

但我冇時間..

唔通..呢d 咁坦誠相對的友情,,

就從依家開始永遠消失??

我吾想咁牙!!!

 






訪客留言 (返回 kwan_wanice 的日誌)


alice 於 2007-11-28 06:26 PM 發表:
一齊食lunch去~~~~~~^^
____________________________________________

yoyoyo~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wanice 於 2007-11-24 10:21 PM 發表:
好..你幾時得閒就約我La..= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



何婉*v* 於 2007-11-24 09:40 PM 發表:
唉..我都係la,,講野要就住就住,,
明明我把聲係咁,,佑要無神神問下我,,"你講野辛唔辛苦ga"我話"點解辛苦ar-___-"
d人佑屈我鐘意邊個邊個,,我屈番佢,,佢佑叫我收x,,佢可以算係我一個好朋友,,
我唔知佢係唔係特燈咁話我,,但你知我係d唔玩得既人,,俾人話兩句,,就想串番佢,,
不過我懶得串佢-___-"
重有,,小學我有時咪會講講下野,,會夾雜左d"耶"重有時把聲會得意d,,
有個女仔,,聽到,,就話我係到"fa"姣..
我即刻o晒lo,,由1年級至6年級都冇人話我"fa"姣ga,,
佢係第1個咁話我lo..我e d叫得意,,唔係"fa"姣,,
可能係人地心目中覺得e d叫"fa"姣lor,,
始中中學唔同小學,,唔會有人話你咩話你咩,,
我做d搞笑動作,,佢地佑話"你做咩ar,,你好無聊ar,,"
我佑唔會因為e d事唔彩佢地,,
如果有機會ge 話,,我想同你同佢地一齊去食lunch,,咁你就可以知道佢地d"性格"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]