| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 11 月 24 日 星期六  |
| 2007-11-24 |
分類: 未分類 |
開學已幾個月啦,,
我同我d同學都幾講得..
但係,,我始終都唔可以放我自已出去..
[我仲係好掛住我以前d FD]
同依家的同學講野,,
始終都要就住就住,,
以前就唔同啦!
以前同d朋友開開心心,,
有講有笑..成日都有話題吹,,
但依家呢?...
我好想同佢地多d 聯絡
但我冇時間..
唔通..呢d 咁坦誠相對的友情,,
就從依家開始永遠消失??
我吾想咁牙!!!
|
|
|
alice 於 2007-11-28 06:26 PM 發表:
一齊食lunch去~~~~~~^^ ____________________________________________
yoyoyo~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!1
|
|
|
wanice 於 2007-11-24 10:21 PM 發表:
|
|
|
何婉*v* 於 2007-11-24 09:40 PM 發表:
唉..我都係la,,講野要就住就住,, 明明我把聲係咁,,佑要無神神問下我,,"你講野辛唔辛苦ga"我話"點解辛苦ar-___-" d人佑屈我鐘意邊個邊個,,我屈番佢,,佢佑叫我收x,,佢可以算係我一個好朋友,, 我唔知佢係唔係特燈咁話我,,但你知我係d唔玩得既人,,俾人話兩句,,就想串番佢,, 不過我懶得串佢-___-" 重有,,小學我有時咪會講講下野,,會夾雜左d"耶"重有時把聲會得意d,, 有個女仔,,聽到,,就話我係到"fa"姣.. 我即刻o晒lo,,由1年級至6年級都冇人話我"fa"姣ga,, 佢係第1個咁話我lo..我e d叫得意,,唔係"fa"姣,, 可能係人地心目中覺得e d叫"fa"姣lor,, 始中中學唔同小學,,唔會有人話你咩話你咩,, 我做d搞笑動作,,佢地佑話"你做咩ar,,你好無聊ar,," 我佑唔會因為e d事唔彩佢地,, 如果有機會ge 話,,我想同你同佢地一齊去食lunch,,咁你就可以知道佢地d"性格"
|
|