傷痛一定會隨著時間逝去
唔留cm就走者
咒您衰500年+日日出門都踩屎!

 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 10 月 5 日  星期一  


我愛藍社v3v 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

今日同kn係廁所個邊hea左超耐
好舒服,唔曬先正.3.
但係最後比人趕走左v3v
臭毛哥今朝比左成包糖我
仲要個味完全係我鍾意ge
唔怪之得之前問我鍾意咩味ge糖
我話酸同提子味,佢真係買左比我
您真係好人!對我真係好
但係包糖就比suye食曬-.-
晏就去左許留山食
吳志堅隻手唔知做乜留血
係咁爆血出黎
後未佢比呀sir帶左番去
p晶喱,金甸喱^^哈哈!笑死
食完晏好精神
啦啦隊個時係咁嗌
嗌到個喉嚨有dd痛
有陳嘉明係到
勸社好勁!
真係想陳嘉明做番我地社長
聽日f.7會黎掛?唔黎勸社拜拜得
原來劉潤源睇耐左都ok靚仔
但係做野唔係幾好
雖然運動都唔錯.3.
班際-.-又係e班贏
都唔知比黎做乜
e班贏硬ge
男甲破左記錄呀!
勁!
原來臭毛哥跳遠係勁嫁!
第4名都好呀!
而家黃社最尾-.-唔係紅社好驚奇...
紫玫瑰又搞到我喊到痴左線
點解紫玫瑰要咁感動呀?!
喊到我成條傻婆咁.3.
超想陳嘉明番黎做社長!我愛勸社v3v

發表時間:2009-10-05 07:01 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 10 月 4 日  星期日  


陸運會 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

陸運會勁曬
搽左cream等於冇搽
啦啦隊要坐前排
曬到死
後未得前3行曬
諗住坐去後面
d社幹事唔比囉
搞到我曬傷左勁多
藍社ge社衫今年唔係幾靚
今年紅社最靚呀!上年紅社最柒-.-
紅社有星星!我想要呀......

(閱讀全文)

發表時間:2009-10-04 02:39 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


kwanbabii
暱稱: 龜
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
我的小乖乖=)旻佑
網站連結
薰寶無名
煜煜無名