傷痛一定會隨著時間逝去
唔留cm就走者
咒您衰500年+日日出門都踩屎!

 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 10 月 1 日  星期四  


第2個哥哥,臭毛 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

又番學啦<3
前日2點先訓著<3
跟著6點半起身洗頭再澡個涼<3
爽爽爽=]
而家係10月1呢
10月1對我講黎係好重要ge日子
因為占文麗呢條友生日啦>.<
哇哇哇<3好值得慶祝
12點同占講左生日快樂
我係米第一個呢?
俊哥身為人地呀哥都唔買禮物比個妹?_?
都唔知呀哥有冇買比家姐
家姐10月,我11月,呀哥12月
哈哈<3齊齊送禮呢
我認左臭毛做我第2個呀哥
臭毛一睇就明我講咩啦
11月26我份禮物預約左嫁啦<3
你係走唔到ge...一定要送
學校個對你好哀情侶好似好番又好似未好番
我好想睇佢地嗌交呀~~
真係羨慕占同嘉欣睇到
今年除左monk之外個個都玩啦啦隊
交$$30就有件社衫,買黎記念嫁
嘻嘻
放學個時勁大雨囉咩事
6個癲婆2把傘
搞到個個都濕曬身
仲要係咁影相影相
係狂影囉
今日都幾high下
番到屋企即澡涼
"癡淋淋"個feel好難頂

發表時間:2009-10-01 01:42 AM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 9 月 27 日  星期日  


功課煩死人 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

可譽痴左線?!
成2十幾樣功課?
好似27號仲要加
我先做得個幾樣囉
咁多樣功課幾時先做完?
停課黎做乜喎?
你停7日,5日番學
你同我比幾十樣黎做?
係米痴線嫁?
功課都唔可以咁做呀...
而且我係病人,病人要多休息嫁嘛......

(閱讀全文)

發表時間:2009-09-27 12:26 AM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


kwanbabii
暱稱: 龜
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
我的小乖乖=)旻佑
網站連結
薰寶無名
煜煜無名