傷痛一定會隨著時間逝去
唔留cm就走者
咒您衰500年+日日出門都踩屎!

 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 5 月 6 日  星期三  


宅女笑笑笑 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

今日p.e堂

又係到跳d咩土風舞

臭毛問我

我地d女仔係米係到跳舞,d舞係點嫁?

同臭毛講話

好似d鄉下妹跳ge舞

佢就係咁狂笑

真仆街!

跳舞個時

我唔小心向前踢

踢到占隻手

跟著我地6個人係咁係到玩狂踢屁股

比老師係到講講講

但係我地玩得勁開心

仲見到矇同bee係家政室個窗到say hi

歷文堂派卷

4個唔合格!?

超驚有我份

點知冇

好開心

但係占肥左

嚴仲慘

19.5...差0.5分就合格

咁就要抄5次份卷啦

唉...

放學要罰抄

激死啦!!!

比wpk叫我敏君

好想嘔

p.e叫wpk叫我龜哥算啦

米係

龜哥好聽d

係咁係到討論人地d名

賤賤最好笑

哈哈><

占文麗我認著你

叫我小君君?!

你個小麗麗呀!!

 

5點閃左人

好早早早

每個禮拜3都咁早閃人

番到黎同占傾左陣電話...

 

 

 

 

我要c0mMEnT!!^^

 

發表時間:2009-05-06 11:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 5 月 5 日  星期二  


宅女恨恨恨 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

星期一戈日

竟然同我取消去星光大道做訪問

真仆街

原本諗住唔洗上堂,出去玩下都幾正

而家又要重新安排番d地點,行程

路線圖又要重做啦...

h1n1我憎死你呀!!

今日p.e同kn,lai畫左眼線番黎

p.e比老師捉到

去廁所卸左

姚慧君你都死戇......

(閱讀全文)

發表時間:2009-05-05 07:07 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


kwanbabii
暱稱: 龜
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
我的小乖乖=)旻佑
網站連結
薰寶無名
煜煜無名