傷痛一定會隨著時間逝去
唔留cm就走者
咒您衰500年+日日出門都踩屎!

 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 5 月 1 日  星期五  


宅女笨笨笨 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

幾日都冇打blog

打番前幾日d野先

28/4

好凍

飛飛好蠢

我地傾緊梳打粉用黎做咩ge

係米可以食ge

某人就話可以

跟著飛飛話唔係唔可以食嫁咩

聽某人話食左會好high同上癮

個d係白粉呀

傻婆

個銀色噴射器真係好好笑

巴斯光年

哈哈

29/4

eng測驗

唉...

前面完全唔記得加ing

真pk

放學得我同占

好少人

唔係幾慣

30/4

帶一堂書

正正正<3

中文堂

做埋說話個d

有好多都聽唔到

比周嘉洛叫我敏君姊

我話我細過佢

點知佢叫我敏君妹-_____-

去廁所仲要同我講byebye?!

3,4堂聽講座

悶到你呀媽都唔認得

又係d咩毒品

米講過囉

搞到我係咁訓覺

睇影片個時

有周杰倫d歌

毒品關周杰倫咩事?

仲要係蒲公英的約定囉咩事

勁鍾意呢首歌

做咩要攞呢首歌喎

到而家都唔明臭毛講ge野

比佢話我智障

我唔係智障

係蠢啫...

今日早放

所以放學同占,牛尾去左富東買野

好唔想咁早番屋企

好唔慣呀

番到去係到訓覺...

同占傾左陣電話

睇鬼片睇到4點先訓...

發表時間:2009-05-01 04:23 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


 

                                                 心里很多話想說說不出來
                                                               
2009 年 4 月 27 日  星期一  


宅女想吐吐吐 如我愛你 再大聲喊也沒回應 

25/4

7點起身係到洗頭

同占去左m記食早餐

佢食得好快呀

仲話我失敗

-___-""

8點8番到去

等到就10點先有呀sir出黎

下午個時

落去見到鄺思華同喪培

6年級之後都冇見過喪培......

(閱讀全文)

發表時間:2009-04-27 07:20 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                  好想說親愛的是我
                                     
 
                   你可不可以愛我
                   可不可以想我?


kwanbabii
暱稱: 龜
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
我的小乖乖=)旻佑
網站連結
薰寶無名
煜煜無名